Та днес реших да се правя на майстор .. и взех да почистя дросела и моторчето на празен ход. Разкачих всичко и какво да видя дросела беше леш налепи прах и т.н. разкачих го от колектора и го пуснах в кофа пълна с меглио почаках малко после разкачих и мпх-то от него и него го пуснах в кофата поизчаках още и взех с 1 четка за зъби да го чистя всичко лъсна .. гарнитурката и всичко успях да изкарам без да ги скъсам .. по обратния ред сглобих всичко .. подсуших ги уж буксите и т.н. (процедурата съм я правил на други коли поне 2 пъти досега само на алфа не) Кво се случва паля колата оборотите отиват на 1500 и викам ок .. чакам чакам паднаха си на колкото трябва тръгвам давам си гас и си включвам скоростите по 1 време решавам да спра и да я оставя на свободна оборотите отиват на 2000 седят няколко секунда и започват бааааавно да падат .. Покарах още 10тина километра пак същата работа оборотите на празех ход са над 1900 и седят няколко секунди после падат бавно .. измежду скоростите като превключвам пак така сещайте се за разхода .. Искам да знам ако се е случвало до сега на някой да сподели кво съм сътворил ..
Известие
Collapse
No announcement yet.
какво прецаках ?
Collapse
X
-
Не знам как си чистил МПХ-а, отзад има едно капаче, леко го надигни и оборотите ще паднат, ако не е сваляно досега ще видиш малко зор. Хубаво е и да му се сложи от вътрешната страна съвсем малко мека грес в дупчицата където се върти остаНакрая като го сглобиш му сложи една опашка да не загубиш капачето.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
-
code не те разбирам ? не съм го отварял никога къде се намира това капаче ? аз просто го свалих от дросела показаха се 2-те дупки напълних ги с препарат и направо го пуснах да плува в препарата ..после до колкото успях го минах с парцала в тия дупки ,, незнаех че може да се отваря ?alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеcode не те разбирам ? не съм го отварял никога къде се намира това капаче ? аз просто го свалих от дросела показаха се 2-те дупки напълних ги с препарат и направо го пуснах да плува в препарата ..после до колкото успях го минах с парцала в тия дупки ,, незнаех че може да се отваря ?
поздрави,пиши какво е станало
---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:11 ----------
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщениеКолега да не си опънал жилото на газтта повече от колкото трябва,там има една пластина на бронята премести я един зъб назад и ще ти паднат оборотите ако не си обърнал внимание на това като си откачал жилото къде е и така отваряш принудително клапата на дросела,
поздрави,пиши какво е станало
Comment
-
не колега точно жилото гледах и аз ... като мислех че е прекалено опънато ама не е от него дори го разхлабих още повече и резултат никакъв от самото моторче е .. гледам в някой теми като цяло трябвало да се смаже след киснене във препарат щото спичало забивало и т.н. или с ВД или с грес както каза колегата ... ама не ми се сваля пак .. пък и колегата по горе каза че имало някво капаче което и от там може да се смаже..alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениене колега точно жилото гледах и аз ... като мислех че е прекалено опънато ама не е от него дори го разхлабих още повече и резултат никакъв от самото моторче е .. гледам в някой теми като цяло трябвало да се смаже след киснене във препарат щото спичало забивало и т.н. или с ВД или с грес както каза колегата ... ама не ми се сваля пак .. пък и колегата по горе каза че имало някво капаче което и от там може да се смаже..
Comment
-
Айде утре сутринта ще снимам моето и ще го пусна тука, предполагам, че на 145 ще е същото.
---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:46 ----------
Ето го капачето:
Осичката лагерува в центъра на тази "звезда" от вътреsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеАйде утре сутринта ще снимам моето и ще го пусна тука, предполагам, че на 145 ще е същото.
---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:46 ----------
Ето го капачето:
Осичката лагерува в центъра на тази "звезда" от вътре
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеТа днес реших да се правя на майстор .. и взех да почистя дросела и моторчето на празен ход. Разкачих всичко и какво да видя дросела беше леш налепи прах и т.н. разкачих го от колектора и го пуснах в кофа пълна с меглио почаках малко после разкачих и мпх-то от него и него го пуснах в кофата поизчаках още и взех с 1 четка за зъби да го чистя всичко лъсна .. гарнитурката и всичко успях да изкарам без да ги скъсам .. по обратния ред сглобих всичко .. подсуших ги уж буксите и т.н. (процедурата съм я правил на други коли поне 2 пъти досега само на алфа не) Кво се случва паля колата оборотите отиват на 1500 и викам ок .. чакам чакам паднаха си на колкото трябва тръгвам давам си гас и си включвам скоростите по 1 време решавам да спра и да я оставя на свободна оборотите отиват на 2000 седят няколко секунда и започват бааааавно да падат .. Покарах още 10тина километра пак същата работа оборотите на празех ход са над 1900 и седят няколко секунди после падат бавно .. измежду скоростите като превключвам пак така сещайте се за разхода .. Искам да знам ако се е случвало до сега на някой да сподели кво съм сътворил ..
Коя година е колата или по точно с кой капак е мотора. Ако е с пластмасовия има някаква надежда с адаптация да се оправи. Ако си с пластмасовия капак не ми се мисли какво е станало с пистите на ТПС-са.
Не съм сигурен при двигателя с алуминиевия капак дали е със същото моторче или е друга схемата но ми се върти че е друго там моторчето.
Ако твоето не е както показаното на снимката от code потърси пропуск на въздух. Провери лицето на дросела ако трябва намажи гарнитурките тънко със силикон156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
човек разбирам че искаш да помогнеш ама според мен не си прав .. моторчето не е същото като на снимката мотора е с металния капак ЦФ1 и според мен нищо немога да му направя и как да не се чисти ???като спече от наслояване от масло + прах кво правиш за да се раздвижи ? купуваш си ново ли ? проблема е че не съм го омаслил и тоя препарат го е исушил и неможе да лагерува а запича .. утре ще го оправя и съм сигурен че ще стане иска едно ВД40 или карбураторен и е чук .. просто тва нещо вътре трябва да се движи свободноLast edited by tqnbtb; d.m.y г., 18:53.alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениечовек разбирам че искаш да помогнеш ама според мен не си прав .. моторчето не е същото като на снимката мотора е с металния капак ЦФ1 и според мен нищо немога да му направя и как да не се чисти ???като спече от наслояване от масло + прах кво правиш за да се раздвижи ? купуваш си ново ли ? проблема е че не съм го омаслил и тоя препарат го е исушил и неможе да лагерува а запича .. утре ще го оправя и съм сигурен че ще стане иска едно ВД40 или контактен и е чук .. просто тва нещо вътре трябва да се движи свободно
Comment
-
Еми не е същото, много ясно... Всички сте прави, ама нали има едни неща в модела на двигателите дето се казват CF1, CF2, CF3... Разликата стояща зад тези букви и цифри далеч не е само в пластмасовия декоративен капак на мотора...
Показаното на снимката е CF3 с Motronic 1.5.5 при което НЯМА моторче за празен ход. Там празния ход се поддържа от самия дросел и е правилно, че не се чисти а направо се сменя като даде фира. При тези, които са на повечето QV-та, които са CF1/2 c Motronic 2.10.3/4 (явно и това на автора на темата е такова), празния ход се постига чрез електро-магнитна клапа, която байпасва дросела и е по-известна като "моторче за празен ход", което се зацапва и се чисти, но това не значи, че в един момент и то не дава фира тотално и не е за смяна вече...
Иначе чистенето с "Меглио" е подходящо за омаслен двигател, изцапани външно компоненти и други подобни, тия механики се чистят със спрей за карбуратори или спирачки или в краен случай с контактен спрей (които се изпаряват почти веднага).
Моето лично мнение е, че при това "чистене" в кофата си е*ал майката на въпросния клапан.Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 14:00.
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеЕми не е същото, много ясно... Всички сте прави, ама нали има едни неща в модела на двигателите дето се казват CF1, CF2, CF3... Разликата стояща зад тези букви и цифри далеч не е само в пластмасовия декоративен капак на мотора...
Показаното на снимката е CF3 с Motronic 1.5.5 при което НЯМА моторче за празен ход. Там празния ход се поддържа от самия дросел и е правилно, че не се чисти а направо се сменя като даде фира. При тези, които са на повечето QV-та, които са CF1/2 c Motronic 2.10.3/4 (явно и това на автора на темата е такова), празния ход се постига чрез електро-магнитна клапа, която байпасва дросела и е по-известна като "моторче за празен ход", което се зацапва и се чисти, но това не значи, че в един момент и то не дава фира тотално и не е за смяна вече...
Иначе чистенето с "Меглио" е подходящо за омаслен двигател, изцапани външно компоненти и други подобни, тия механики се чистят със спрей за карбуратори или спирачки или в краен случай с контактен спрей (които се изпаряват почти веднага).
Моето лично мнение е, че при това "чистене" в кофата си е*ал майката на въпросния клапан.
Comment
-
горе доло със всичко съм съгласен и аз - без това "Моето лично мнение е, че при това "чистене" в кофата си е*ал майката на въпросния клапан." тоя клапан е метален или смисъл някъв метал е и как ще му е..а майката според теб с един препарат къвто и да е той ? тоя спрей за който говориш остава едно мазно покритие та .. точно затова е подходящ в случея ама е подходящ щото няма да спече това нещо дето отваря и затваря не за друго ... просто така като гледам няма кво да му се развали на тва нещо от 1 чистене ...
Сега ще кажа при мен как се оправи : Значи прибирам се от работа и вече готов да го свалям наново въпросното моторче ама викам си да я поразтъпча малко излезнах на хубав път 1-ва до 7к оборота 2-ра до малко над 7 3-та в прекъсвач на 7600 пускам гаста и кво да видя оборотите се истрелват надоло и си заспиват на 800 ли на колко беше после покарах 5-6 км в града никво проблеми даже оборотите падат по бързо от преди и си залепват където трябва .. Та явно имам голяма картерна вентилация и се е смазало най после тва моторче без да го отварям хахаalfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
Comment